Budapest történelme

2015. február 19., csütörtök

Pót visszapillantó tükör

Antal Dani barátom Biatorbágyon elbontott Trabantjában nem csak a hátsó biztonsági öveknek örültem, hanem egy olyan visszapillantó tükörnek is, amelyet az ajtó felső keretére kell erősíteni.

Ilyet még nem láttam Trabanton, ezért úgy érzem valami különleges csemegével lettem gazdagabb. A felcsatlakoztatása egyszerű és nem igényel se fúrást, se ragasztást.

A tükör felfogatási helye

A felső tükröt úgy állítom be ahogy nekem tetszik, ezért ha akarom, akkor a közvetlen mellettem haladó autót is láthatom, ami ugye azért fontos, mert sávváltásnál így nem kell magam mellé néznem, hogy van-e ott épp valaki. Menet közben majd kipróbálom :)

A tükrök betekintési szöge

A kocsi immáron dupla tükörrel





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése